joi, 20 decembrie 2012

Model unghii scurte

Buna fetelor,
In primul rand am lipsit din peisaj cam un an de zile, timp in care viata mea s-a schimbat complet prin venirea pe lumea a fetitei mele Daria. Acum ca treburile s-au mai asezat, m-am apucat de treaba.
Probabil am ce am cu unghiile scurte. Pana acum 3 luni, cand s-a nascut fetita mea, nu aveam probleme de unghii scurte, dar pentru ca sunt mama si am o responsabilitate in plus, una chiar importanta, trebuie sa am grija la lunghimea unghiilor pentru a nu o rani pe fata mea in momentele in care ii fac toaletarea... masaj, schimbat, spalat etc.
Modelele indicate pentru unghii scurte sunt cele pe lung, pentru ca alungesc unghia. Pentru modelul acesta am avut nevoie de oja, puteti folosi orice nuante de oja. Eu am folosit lac de unghii cu sclipici foarte fin si violet (cameleon). Mai aveti nevoie de paiete rotunde si de un lemn de portocal pentru a aplica paetele. In rest totul e simplu si vine de la sine. O sa fie putin mai migalos pana va obisnuiti cu aplicarea paetelor, dar o sa vedeti ca totul devine obisnuinta.
Eu am optat pentru un model pe verticala, dar voi puteti sa va "jucati' dupa imaginatia fiecareia. As fi putut sa fac o floare pe una din unghii dar ii incarcam prea mult, in plus ii schimbam stilul.
Pe data viitoare si nu uitati:
Aveti grija de mainile voastre!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu